پارچه خام شال و روسری

فروش عمده پارچه روسری در انواع مختلف با کیفیت بالا

فروش عمده پارچه روسری

فروش عمده پارچه روسری در انواع مختلف با کیفیت بالا و بدون هیچ گونه مشکل همراه با قیمت های کاملا رقابتی همراه با پشتیبانی به صورت 24 ساعته.

فروش عمده پارچه روسری

چند عامل مهم در خرید پارچه روسری

تامین کنندگان – اگر از قطعات کوچک پارچه یا وسایل اولیه چرخ خیاطی استفاده می کند ، پس انداز بیشتری ندارید. اگر کیف سفارشی بالای چمدان را با چرم واقعی و سخت افزار با کیفیت بالا تهیه می کنید ، لازم است همه آن مواد را از جلو خریداری کنید ، و سپس با قیمت بسیار بالایی بفروشید تا هزینه های آن را بپردازید.

سود – به هزینه های منابع بالا مرتبط است. آیا می توانید از این مورد سود کسب کنید؟ هزینه مواد و زمان خود را در نظر بگیرید.

زمان – این مدت چقدر طول خواهد کشید؟ به یاد داشته باشید که سود شما بیشتر از هزینه مواد شما است ، همچنین باید برای زمان خود دستمزد معاش را پرداخت کنید.

حمل و نقل – می تواند بر روی وسایل بزرگ ، سنگین یا با ارزش گران باشد. کالاهای کوچکتر که می توانند در یک پاکت نامه دار قرار بگیرند و ارزان بودن برای ارسال آنها ممکن است فروش بهتری داشته باشند. کالای دلاری که برای ارسال آن 15 دلار هزینه دارد ، نسبت به کالای ارسال دلار هزینه کمتر دارد.

تجدید نظر – آیا مردم واقعاً آن را می خواهند؟ طبیعتاً اگر چیزهایی را ایجاد کنید که مردم به آنها علاقه ای نداشته باشند ، بسیاری از آنها را نمی فروشید. یک پوشش پارچه دوزی زیبا برای ضبط ویدیوی کاست ویدیویی شما خریداران زیادی نخواهد داشت ، اما یک کیف دستی مرسوم ، مد روز برای iPad شما جذابیت بیشتری خواهد داشت.

مکان و مخاطبان – کالاهای مورد نظر خود را از کجا می فروشید؟ آیا هزینه حمل و نقل به هیچ وجه عملی می شود؟ در مورد بازار محلی چطور؟ اگر مواردی را ایجاد کنید که ممکن است بیشتر برای سالمندان جذاب باشد ، در صورتی که مخاطب معمولی در نمایشگاه صنایع دستی شما مادران جوان باشد ، آنقدرها را نمی فروشید. سعی کنید پروژه های خود را با مخاطبی که انتظار دارید با آنها روبرو شوید ، مطابقت دهید. اگر می توانید موارد مورد نظر خود را برای تجدید نظر در یک بخش خاص و ایجاد یک صفحه نمایش یا فروشگاه هماهنگ قرار دهید ، خوب خواهید بود.

چه چیزی محصولات شما را متمایز می کند؟ آیا دقیقاً مانند همه افراد محصولاتی درست می کنید؟ هیچ مشکلی در این مورد وجود ندارد اگر این محصولات محبوب هستند و می توانید آنها را خوب بسازید و سود خوبی کسب کنید. اما اگر بتوانید یک ویژگی خاص را شامل کنید که شما را از جمع جدا کند ، حتی بهتر!

به عنوان مثال ، فکر می کنید چند تا کیسه زیپ برای فروش در مغازه های بازاریابی آنلاین وجود دارد؟ فراوانی. اما اگر با جذب مخاطب خاص مانند کیسه های زیپ Dr Who Tardis ، موارد خاص خود را جدا کنید ، احتمالاً چشم خریدار خود را جلب خواهید کرد. بنابراین سعی کنید محصولات خود را که لمس منحصر به فرد ویژه ای دارند.

فروش عمده پارچه روسری

محبوبترین انواع پارچه روسری

روسری ، آن تکه پارچه ای که اطراف گردن پوشیده شده است ، برای مد و راحتی ، در بسته های زیادی عرضه می شود. همه آنها به همان اندازه زرق و برق دار هستند اما برخی از آنها بیشتر از سایرین مورد علاقه هستند. در اینجا سعی کرده ام انواع روسری های مورد علاقه خود را با توجه به پارچه مورد استفاده ، چاپ ها و الگوهای روی آن و تریم های متصل شده برای زیباسازی آن متمایز کنم.

اگر می توانید از نظر تنظیم روسری ها با توجه به سبک / تصویری متفاوت ، می توانید این پست را بگذارید

انواع مختلف روسری:

1- روسری های نخی

پنبه های نازک چاپی یا ساده مانند ویل برای ساخت روسری های زیبا استفاده می شود. به دلیل سبک بودن این پارچه ها ، به عنوان یک لوازم جانبی تابستانی بسیار عالی هستند. آنها در جای خود باقی می مانند و برای گره زدن در سبک های مختلف عالی هستند. 12 روش مختلف اتصال پارچه روسری برای فروش پارچه روسری را بررسی کنید.

2- روسری نوعی پارچه ابریشمی

پارچه نوعی پارچه ابریشمی سبک ، پارچه ای ، نازک است – همه بهتر این است که بدون هیچ فله ای به دور گردن گره بزنید. می توانید تنهایی مانند توری را در انتهای کوتاه به تنهایی یا چهار طرف آن اضافه کنید.

3-روسری خالص

پارچه های خالص برای ساخت روسری ایده آل هستند. شما باید پارچه های خالص و نرم و صاف را برای ساخت روسری مانند لاله به جای تورهای مصنوعی خراشیده انتخاب کنید. پارچه هایی مانند دنباله ، زنجیر یا توری را می توان به لبه ها اضافه کرد. این پست را در انواع مختلف پارچه های خالص بررسی کنید.

4- روسری های ابریشمی

ابریشم یک انتخاب گران قیمت برای روسری ها است اما آنها هاله لوکس دارند. روسری های ابریشمی رنگی دست بسیار تقاضا دارند و یک حق بیمه نیز دارند.

5- روسری های کشمیر

این بهترین تجملات است. گرفتن شال های اصلی ترمه دشوار است. درباره مراقبت از پارچه ترمه در اینجا بیشتر بیاموزید.

6- روسری مخمل

مخمل پارچه ای ضخیم و سنگین با شمع است ، بنابراین استفاده از کل عرض پارچه به عنوان روسری کاملاً ایده خوبی نیست. روسری های نازک در مخمل ایده آل هستند.

7- روسری شطرنجی

Plaid نوعی پارچه پشمی با الگوی شطرنجی تارتان است. این روسری عالی برای پوشیدن در زمستان است.

8- روسری باندانا

باندانا یک قطعه مربع پنبه چاپ شده با حاشیه زیبا و چاپ جالب است. برای پوشاندن کامل به عنوان روسری بسیار کوچک است ، اما بسیاری آن را به روش های جدید به دور گردن می پوشند.

9- روسری پارچه ای شطرنجی

الگوی شطرنجی یکی از الگوهای بسیار مورد نظر به غیر از الگوی تارتن برای روسری است که توسط مردان پوشیده شده است. در اینجا در مورد انواع مختلف الگوهای چک بیشتر بدانید.

10- روسری پشمی بافتنی دست

روسری ها قبل از زمستان با دقت در بسیاری از اشکال و اندازه ها بافته می شوند. هیچ چیز مانند روسری پشمی برای سرمازدگی نیست.

11- روسری هایی با مرزهای کنتراست

هر پارچه ای که استفاده می کنید می توانید آنرا با پارچه متضاد دوخته شده در مرزها برای یک اثر نمایشی تزئین کنید.

12- روسری کرپ خرد شده

پارچه خرد شده یا خرد شده دارای عمق است که باعث می شود روسری هایی از رنگ های جامد مناسب باشد. برای بافت بیشتر بافت های حاشیه ای را اضافه کنید.

13- روسری هایی با دستمال

برای ظاهری رنگی و جالب ، در امتداد روسری روسری ، نوارها یا پمپ ها اضافه می شود.

امتیاز دهید