پارچه روسری ژاکارد

خرید پارچه خام روسری با بهترین روش خرید و کیفیتی مناسب از تهران

خرید پارچه خام روسری با بهترین روش خرید و کیفیتی مناسب از تهران .تولید پارچه ی خام روسری از برند تیارام و عرضه به کل کشور با روشی بسیار مناسب و راحت .

20200114 122649

پارچه ی خام روسری و شال

روند تولید پارچه ی خام روسری روندی تکمیلی است که نیاز به تجربه و مهارت خود دارد .مدیریت بسیار مناسب و نیاز مند هماهنگی و نظم برای خروجی باکیفیت است .

ارسال به کل کشور قابل انجام است حتی شهرستان ها . پس نگرانی بابت ارسال بار وامنیت ان نداشته باشید . پارچه ها طاقه بندی شده و با پوشش نایلنی بسیار مناسب ارسال میگردنند .

بارها با باربری و اتوبوس قابل ارسال است که هر یک خصوصیات و ویژگی های مخصوص به خود را دارند که هر مشتری بنابر موقعیت خود طریقه ی ارسال را به مدیریت فروش اطلاع میدهد که همچنین مدیریت فروش هم همه ی اطلاعات لازمه در خصوص چگونگی ارسال بار و خصوصیات پارچه ی خام روسری و شال مورد نظر را به خرید عزیز میدهد .

پارچه خام شال و روسری برای تولید شال و روسری استفاده می شود .که تولید کنندگان شال و روسری برای روند تولیدات خود پارچه های خام شال و روسری شرکت تیارام را خریداری میکنند .

پارچه ی خام شال و روسری کالایی واسطه ای است واسطه برای تولید شال و روسری است که جنس و کیفیت بیار حاعظ اهمیت است .

IMG 20200129 153831 547

جنس های مختلف پارچه ی خام شال و روسری

پارچه ی خام شال و روسری جنس های متفاوتی ازش در بازار ایران و خارج از ایران موجود است نمیتوان گفت که تمام جنس های موجود در بازار پس از چاپ عالی در ایند و سرمایه و کار ما خراب نشود پس باید در خرید نهایت دقت را داشته باشیم .

شرکت تیارام تمام جنس ها تولیدات خودش است و در بازار شاید کارهای مشابه وجود داشته باشد و یا کشی از این شرکت خریداری م=کرده و به فروش میرساند .

یعنی تولیدات برای خود شرکت است و هیچ واسطه ای در میان نیست به همین دلیل قیمت جنس ها پارچه های خام شال و روسری بسیار مناسب است .

برای ثبت سفارش باید به مدیریت فروش اطلاعات لازم را کسب کند البته مناسب ترین راه قبل از زنگ زدن به مدیریت فروش خواندن و مشاهده کردن سایت های شرکت تیارام که برای اطلاعات شما مشتریان عزیز است .

IMG 20200112 093655 369
امتیاز دهید